Κατηγορίες
×

Με ποιους τρόπους μπορώ να πραγματοποιήσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πραγματοποιείσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα: nanospito.gr

- Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν.

- Προσθέστε τα στο Καλάθι Αγορών.

- Ολοκληρώστε την παραγγελία σας γρήγορα (ως επισκέπτης, χωρίς εγγραφή)

- Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας.

- Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.

- Ελέγξτε τη παραγγελία σας και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

Αν ακολουθήσατε σωστά την παραπάνω διαδικασία, θα δείτε το μήνυμα της επιτυχούς παραγγελίας και θα λάβετε email με την πλήρη παραγγελία σας και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.

Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας;

Όχι, δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας.


Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Υπάρχουν 9 διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής, ανατρέξατε στην ενότητα πληρωμές για περισσότερες πληροφορίες.


Με ποιους τρόπους μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών Speedex, ανατρέξατε στην ενότητα αποστολές & χρεώσεις για περισσότερες πληροφορίες.

Υπάρχει η δυνατότητα να επιστρέψω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις της πολιτικής επιστροφής της nanospito.gr, ανατρέξατε στην ενότητα επιστροφές για περισσότερες πληροφορίες.


Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις πραγματοποίησα;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και θέλετε να προσθέσετε κι άλλο ένα προϊόν, θα πρέπει να πραγματοποιήστε 2η παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε και στα σχόλια ζητήστε να γίνει ένωση των παραγγελιών αναγράφοντας τον αριθμό της προηγούμενης παραγγελίας.


Υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει απόθεμα σε παραγγελία που έκανα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Το απόθεμα ενημερώνετε άμεσα, όμως ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να υπάρξει έλλειψη αποθέματος λόγω ύπαρξης τόσο ηλεκτρονικού όσο και φυσικού καταστήματος. Σε τέτοια περίπτωση ζητούμε την κατανόηση σας.


Πώς μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα λάβετε ενημέρωση για την παραγγελία σας και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.

Επίσης θα λαμβάνετε email για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται: σε επεξεργασία, σε πληρωμένες, σε απεσταλμένες, σε ολοκληρωμένες ή και σε ακυρωμένες. 

Με την ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας στην Speedex courier, σας αποστέλλετε email με τον αριθμό παρακολούθησης του δέματος σας, ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του στην ιστοσελίδα της Speedex.


Οι φωτογραφίες είναι πάντα αντιπροσωπευτικές;
Ενδέχεται κάποιες φωτογραφίες να μην αποδίδουν στο 100% το χρώμα του προϊόντος, λόγω φωτισμού κατά την φωτογράφιση, ή λόγω συσκευής που με την οποία έχετε πρόσβαση στην σελίδα ή για άλλο λόγο.


Σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία μου, πού μπορώ να απευθυνθώ;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας επικοινωνήσετε προηγουμένως μέσω της φόρμας ή στο 6974776271 ή στο info@nanospito.gr, αναγράφοντάς τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.


Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην τελική αναγραφόμενη τιμή.